top of page
  • itaysm89

הכל על שם במה/עט (בלוג ראשון ל2021!)

עודכן: 8 באפר׳ 2021

היי! רציתי לשתף עובדה מעניינת על עצמי, בתעודת הזהות קוראים לי תמר אבל שם החיבה שלי הוא תמרי, אני אשנה את השם בעוד כמה שבועות!

נחזור לפוסט.

עובדה מפתיעה! לסופרת שכתבה את הארי פוטר יש שם במה/עט, השם הוא ג'יי קיי רולינג, השם האמיתי שלה הוא ג'ואן!

לי יש שם במה, השם הוא אמה לורנס, בחרתי אותו בגלל שני אנשים שאני אישית מעריצה.

1.ג'ון לורנס, חייל אמריקאי שנלחם במלחמת העצמאות של אמריקה, מת בגיל 27. (אני מכירה אותו בגלל שראיתי את המחזמר "המילטון" ואני מכינה עבודה על מלחמת העצמאות האמריקאית ומתמקדת בקרב על יורקטאון)

2. אמה ווטסון, שחקנית בריטית שידועה כהרמיוני מ"הארי פוטר הסרט" וכבל מ"היפה והחיה- גרסת הלייב אקשן" (אני מכירה אותה בגלל הסרטים האלה וגם בגלל שהיא פעילת זכויות נשים באו"ם!)

לשם הבמה/עט שלי יש גם סיפור כיסוי שהמצאתי, אני כותבת את הסיפור עם שני חברים שלי, החלטתי להשאיר אותם בשמות הבמה/עט, פרנסיס לורנס (יעוץ ועזרה בעת צרה) וסבסטיאן לורנס (עזרה בכל מה שנוגע בתיאור) , סיפור הרקע שלנו הוא: פרנסיס וסבסטיאן הם בני הדודים שלי, אני טסתי מצרפת לארץ והתחלתי לכתוב סיפורים להנאתי, הם הצטרפו והתחלנו לכתוב ביחד.

(סיפור הכיסוי לא נכון, הסיפור התחיל במסגרת שיעור שפה בבית הספר מרחב)

מקווה שלמדתם/ן על שמות עט/במה!


38 צפיות3 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קיי-פופ

היי! היום נדבר על קיי-פופ, הז'אנר האהוב עלי. מה זה קיי-פופ? קיי-פופ הוא פופ קוריאני (K-POP=korean pop) הקיי-פופ נולד בקוריאה הדרומית, למי שלא מכיר, יש שני חלקים של קוריאה, הצפונית והדרומית. מה זה פופ?

bottom of page